fredag 24 februari 2012

Älvsjömässan - prylar och möbler

Lite sen med detta, men jag skall försöka visa saker som inte så många andra har visat. Får sålla rejält så det blir inte så många bilder, men håll till godo med de som det blev!


Läcker teak från vårt södra grannland.


OK - denna har synts i flera bloggar, men den var ju bara så läcker. Glömde kolla priset!


Vasen i mitten är gjord av Stig Lindberg. Jag såg den i Kista också men fick ingen bra bild då.


Läckert matbord av Arne Jacobsen! Kunde lätt fått följa med hem till mig om man hade haft en massa tusenlappar över...


Det skriker 70-tal från denna stereo från Weltron.


Denna hårtork i modell Ä trodde jag fler skulle visa. Annorlunda inredningsdetalj helt klart!


Snygg norsk teakfåtölj med namnet Holmenkollen - kostade 15.000 kr.


Till sist ett par maffiga Ravennaskålar som jag gärna hade haft några stycken av!

2 kommentarer:

khina sa...

Åh vilken hårtork!! Den skulle sitta fint i skylten!!

Katrin sa...

Kul att få se Holmenkollen!
Såg du priset?