onsdag 26 december 2012

Dagens enda loppisfynd

Detta inlägg var inte planerat, men jag kände att jag var tvungen att visa denna fina sak som jag köpte idag på loppis.
    Jag har klarat mig två dagar utan loppis så det var skönt att kunna ge sig ut på jakt igen!


En fyrkantig ganska platt låda i teak. Storleken är ca 21 x 21 cm.Vad kan man då finna i den?


Spelmarker och plats för två kortlekar. För kortleken på bilden följde tyvärr inte med (den uppmärksamme ser att det är Stig Lindbergs kortlek).
    Så för 25 kr får man en genuin låda av teak med fyra smålådor innehållande marker i fyra färger! Nu vore det fint med ännu en av Stigs kortlekar med en baksida i samma mönster men i en annan färg, för det finns!

2 kommentarer:

DeBeer sa...

Håll nu tummen för har du lite flyt så har jag den röda varianten i en av mina lådor :-D

form55 sa...

Det vore ju osannolikt bra i så fall!