måndag 5 mars 2012

Digsmed och Rhapsody

Söndagen bjöd på ännu en Digsmed skärbräda i teak. Detta är den största jag har hittat hittills! Det var också det enda jag köpte på loppis i Söndags.
    Alla mina Digsmed skärbrädor hade jag en idé att de skulle hamna på väggen i köket när jag byter lägenhet, men det beror förstås på hur det ser ut där och om det finns plats för det.


På kvällen kom Susanna från Stockholm och hade med sig nio glas ur serien Rhapsody från Orrefors. Det var Linda som hade hittat dem åt mig
    Jag hade bara två i den storleken innan så nu är det nästan ett dussin - fattas bara ett tills dess.


Nästa inlägg handlar om mina tekannor! Bloggutmaning på gång.

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilken tur du har och hittar Digsmed lite titt som tätt. Jag hittar aldrig. Snyggt både skärbrädan och glasen.

trillivippa sa...

Kul att jag kunde hjälpa till med din Rhapsody-samling, hoppas jag dyker på fler till samma pris framöver! ;)