lördag 17 januari 2015

SAS affisch

Just nu är det sovrummet som är aktuellt för inredningsplanerna. Jag har skaffat det mesta, eller så är det snart på gång.
    På väggen hade jag tänkt att ha min stora italienska affisch för filmen 2001, men den visade sig vara för stor, nu när jag har tänkt att ha Krusskåpet vid den väggen. Så nu har jag köpt en annan affisch som är både mindre och mer passande där.


Affischen är från 1959 då SAS började använda Caravelleplan.  Formgivare är Staffan Wirén och storleken är 100 x 62 cm.
    Nu är affischen inlämnad för inramning. Jag skall ha en ganska smal svart träram på den. Bilder kommer när den sitter uppe och sovrummet är färdiginrett.

2 kommentarer:

Skaffaren sa...

Jag tycker att det är en fantastisk affisch! Grattis Jan!

Blog27999 sa...

Look at the way my partner Wesley Virgin's autobiography launches in this SHOCKING and controversial VIDEO.

As a matter of fact, Wesley was in the army-and soon after leaving-he found hidden, "mind control" secrets that the government and others used to obtain whatever they want.

As it turns out, these are the exact same methods many famous people (notably those who "come out of nowhere") and elite business people used to become wealthy and famous.

You probably know that you use less than 10% of your brain.

Really, that's because most of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

Maybe that conversation has even occurred IN YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head seven years back, while driving an unlicensed, beat-up bucket of a car without a license and $3 on his bank card.

"I'm very fed up with living paycheck to paycheck! When will I become successful?"

You've been a part of those those conversations, right?

Your very own success story is going to start. You need to start believing in YOURSELF.

WATCH WESLEY SPEAK NOW